Mollon Pro, Hybrid Shine, Star Journey w 6 odcieniach

Mollon Pro co rusz zaskakuje nowościami lakierów hybrydowych, jednak tym razem przeszli samych siebie. Stworzyli niewątpliwie niezapomniane odcienie, które zostają długo w pamięci, ale i o każdej porze roku zaciekawiają.
 To 6 nowych odcieni z nowej kolekcji Star Journey. W odcieniach niebieskiego, fioletu, grafitu i szarości, a także i zieleni. 
 224 Adara
225 Mirzam
226 Canonpus
227 Sirius
228 Vega
229 Manekalinam
Bardzo interesujące odcienie, które stały się inspiracją wielu firm.
Nie są to zwykłe odcienie, ponieważ posiadają miliony drobinek iskrzących, coś na wzór rozgwieżdżonego nieba, galaktyki, kosmicznej przestrzeni. Futurystyczne manicure.
Na zdjęciach poniżej od lewej zaczyna się po kolei 224, 225, 226, 227, 228, 229.
Nie ma co się obawiać tej ilości miliona drobinek, mimo wszystko, że są w takiej ilości bardzo ciężko je uchwycić na zdjęciach. Ogólnie to wersje delikatne, subtelne, na pewno nie tandetne.

W tej kolekcji brakuje mi odcieni różu, coś na wzór zorzy polanej. Jestem fanką tego odcienia stąd mam mały niedosyt:) Ale dla wielbicieli niebieskiego to nie lada gratka, który tylko rozpieszcza swoimi odcieniami.
Pierwsze mani powstało z odcieni 225 Mirzam i 224 Adara. Ten drugi tylko na palcu serdecznym. Ale szczerze, to na paznokciach ledwo zauważyłam różnicę. Ciężko to dostrzec, dopiero pod wpływem słonka, większego blasku widać różnicę. Na instastory pokazywałam filmik. Szkoda, że tutaj nie chce się wgrać;/

Bałam się tych odcieni, tego iskrzącego efektu, a zupełnie nie potrzebnie. Wyglądają zjawiskowo.
I cieszę się, że odważyłam się na ten krok przekonywujący, że do odważnych świat należy, trzeba próbować wszystkiego.
Seria faktycznie wymaga tylko dwie warstwy. Paznokcie trzymane w lampie Led 90sek. Trochę dłużnej, ponieważ dzięki temu uzyskuję lepszy efekt trwałości. Inne serie dwa tygodnie. Aktualnie te dwa nowe odcienie tydzień czasu, ale wciąż je noszę, więc wszystko może się wydarzyć.
Paznokcie są twarde, mniej narażone na uszkodzenia. W moim przypadku bardzo szybko rosną, nie pękają. Mogę robić wiele rzeczy, a paznokcie mam długie. I skracam tylko w razie potrzeby.
Znam same plusy hybryd. W dodatku warto wspomnieć, że Mollon Pro najlepiej się ściąga. Od tej pory jak je używam, nic nie piłuję, nie ścieram. Część sama odstaje po dwóch tygodniach, a dodając płyn reszta schodzi bezproblemowo. I mam nadzieję, ze ta seria również taka będzie.
Uwielbiam hybrydy Mollon Pro i jestem nimi oczarowana. Nowa seria Star Journey zaskoczyła mnie swoją delikatnością, piękny wyglądem. Kolejne odcienie zaprezentuję niebawem.
 Więcej informacji znajdziecie na sklep.mollonpro.com

Nie byłabym sobą, gdybym Wam nie wspomniała o kolejnych nowych seriach. Jesienne barwy to cudowne kolory i zapewne wszyscy o tym wiedzą, a Mollon Pro doskonale o tym wie i już kusi. Zarówno hybrydami, jak i tradycyjnymi lakierami. Więc dla miłośniczek jesiennego mani w dwóch odsłonach zawsze coś się znajdzie. Koniecznie zobaczcie jakie piękności.

Komentarze

  1. Alez piękne, ja właśnie zaczęłam hybrydową przygodę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam firmy, ale kolory mi sie barfzo podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaa ale się pięknie błyszczy! Ja uwielbiam gdy się błyszczy <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne odcienie! Idealne na jesień i zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne kolorki! :) nie znam tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny efekt, jeszcze nie miałam hybryd z mollon

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne odcienie, ahhh! <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie kolory mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Metaliczne lakiery to bardzo modny ostatnio temat :) Sama nie byłam za tym efektem na paznokciach, póki koleżanki nie pożyczyła mi swojego lakieru - wtedy przepadałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe kolory tych lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa marka , jednak kolory nie zbyt do mnie przemawiają.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawa linia, powiedziałabym że taka trochę "świąteczno-sylwestrowa" :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne kolory, jednak jak dla mnie trochę za ciemne ;) o tej firmie lakierów jeszcze nie słyszałam

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi nie przypadly do gustu te kolory :(

    OdpowiedzUsuń
  15. na paznokciach prezentuja sie lepiej niz na wzrozniku

    OdpowiedzUsuń
  16. Najbardziej spodobała mi się ostatnia kolekcja, ale te które masz również są śliczne, ja lubię ciemne kolory szczególnie jeśli mają drobinki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy raz spotykam się z tą marką. Kolory bardzo mi się podobają <3 Z chęcią się za nimi rozejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oo nasze kolory! :) Ten granatowy jest cudny! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie, że hybrydy się u Ciebie sprawdzają. U mnie z tym ciężko, bo moje paznokcie wyginają się w obie strony. :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowneeeee! Kocham takie efekty na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten grafitowy lakier jest bardzo ładny, chętnie zobaczyłabym go na swoich paznokciach. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne kolory na jesień. Lubie takie

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolory są bardzo ładne, jesienne ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajne kolory, od nie dawna nakładam sobie hybryde, będę musiała wypróbować te lakiery.

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne kolorki beda super na teraz :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty