Foto mix 10/2017 + nowości kosmetyczne

Czas na podsumowanie października okiem aparatu. Zapraszam na migawki tego co było, co przeczytałam. A także nowości kosmetyczne, stylizacje i wiele innych.
Dodatki do domu kik.pl pepco
Kubek, cottonballs z cottonovelove.pl 
evree.eu 
Książki 
 otwarte.eu 
Colleen Hoover _ It ends with us
dreamswydawnictwo.pl 
 Denise Hunter "sezon życzeń"
Ruth Logan Herane - " Z powrotem w siodle"
wielkalitera.pl
Ken  Mogi - "Ikigai"
wydawnictwofilia.pl 
Agnieszka Olejnik - "Cuda i Cudeńka" 
Meghann Quinn - Drogie życie"
znak.com.pl
Pani Kuboka - "Wielki ogarniacz życia"
muza.com.pl 
Paulina Świst - "Komisarz"
czwartastrona.pl
Karolina Wilczyńska - "Zamarznięte serca"
Maseczki lirene.pl
Płyn nivea.pl

 Hybrydy sklep.mollonpro.com
Botki czasnabuty.pl
 instagram.com/buna_polska
avon.pl 
 herla.eu
morningfresh.com.pl 
Herbata teekanne.pl
 orphica.pl
 I z ostatniej chwili
Zapraszam do konkursu na etuo.pl 
Kup etui - mam dla Was kod zniżkowy 10% rabatu na hasło: instaznizka 
Zrób zdjęcie, udostępnij je na instagramie lub FB, oznacz zdjęcie więcej etuo.pl/dodaj-zdjecie-zgarnij-100zl
 Po więcej i na bieżąco, zapraszam na mój profil instagram.com/zakreconyswiatwery

Komentarze

  1. Kremy do rąk Evree mają świetnie odzwierciedlone zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takich jeszcze nie widziała, ale uwielbiam całą serię z Evree Instant Help.

      Usuń
  2. Piękne zdjecia kochana! Duzo inspiracji ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te Twoje zdjęcia Kochana :) z miłą chęcią zaobserwowalam Cię na instagramie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie zestawienia :) a ty na wszystkich zdjęciach wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne jesienne zdjęcia. :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny i inspirujący październik u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny "bordowy" zestaw - jak najbardziej moje klimaty <3
    tą kawusią z serduszkiem to narobiłaś mi smaka :D
    a rzeczy do domu z Pepco uwielbiam- moglabym w tym sklepie buszować godzinami hehe :P

    pozdrowionka :)
    Daria
    https://style-of-secret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjecia masz cudowne. Sporo ich bylo w październiku: )

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny wyszedł Ci ten miks zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dużo inspiracji tu znalazłam ❤

    OdpowiedzUsuń
  11. Robisz tak piękne zdjęcia, że takie zestawienie to czysta przyjemność 💖💖

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne, jesienne zdjęcia, bajkowe i magiczne wręcz.

    OdpowiedzUsuń
  13. Powiało jesiennym klimatem :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne podsumowanie! Zdjęcia naprawdę rewelacyjne:)
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia. Widać, że dużo się działo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejku ile zdjeć! Cudownie tu u Ciebie, mnóstwo inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale piękne zestawienie :) Romantycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaki klimat w tych jesiennych zdjęciach <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne podsumowanie, lubię takie posty.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem na bieżąco z Twoim IG :) Zawsze zachwycam się pięknymi stylizacjami, zdjęciami i kompozycjami na nich :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię styl Twoich zdjęć, na nich nawet jesień której nie lubię wychodzi pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super zdjęcia, pięknie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam Twoje zdjęcia:) Zamówiłam sobie taką samą torebkę z frędzlami tylko niebieską :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdjęcia bardzo klimatyczne. Bardzo mi się podobają! Dobra robota kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja w tym miesiącu przeczytałam jedna książkę, mianowicie ,,Ponad wszystko" jesli jeszcze nie czytałas to serdecznie polecam!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne foty, zakochałam się w dodatkach :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniały MIX - dużo magicznych chwil uchwyciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Zaobserwowałam instagram aby być na bieżąco. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam takie zdjęciowe mixy ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękne, zachwycające zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam Twoje mixy :) Mają niewątpliwie swój klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajna jesienna relacja.

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajny zestaw😍 kubeczek mi się podoba i to bardzo

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty