Black and white: Body koronkowe, biały sweter i skórzane spodnie

Ponadczasowa klasyka nigdy się nie nudzi, i gdy nie wiadomo co wybrać to zestawienie kolorystyczne czerni z bielą zawsze się sprawdza. Taki pewniak. Dziś chciałabym Wam pokazać kolejne moje nowości z szafy. Świetne spodnie ze skóry z rosegal. Mam już coś podobnego, ale w formie leginsów, a tutaj w formie tradycyjnych spodni są rewelacyjne. W dodatku mają w środku coś ogrzewającego, więc w tej chwili nawet nie jest zimno. Akurat dziś jest ciepło mimo, iż pada śnieg. Ale takie dodatkowe ogrzanie o tej porze roku jest bardzo wskazane. W leginsach brakowało mi kieszeni, a tutaj wszystkie są z przodu i tyłu. Jedynie trochę denerwuje mnie wyższy stan (choć nie jest to wysoki stan). Moje spodnie zazwyczaj są typu biodrówki, nie lubią mieć materiału na wysoki brzucha, tylko do pępka. To moje pierwsze spodnie zamówione z tego typu stron i powiem, że postawiłam na M, dobrze zrobiłam, bo jest odpowiednie. Przybyło mi w biodrach od tego siedzenia, więc pasują.

Kolejną rzeczą, a raczej rzeczami są milusi, grubszy biały sweterek i cudowne body koronkowe pod niego z zaful. Koronkowa bielizna jest cudowna, idealnie podkreśla, to co powinno podkreślać. Bałam się, że będzie na mnie wisieć, ale pasuje idealnie. Wybrałam rozmiar S.

Kurtka- zaful
Spodnie- rosegal.com
Sweter - zaful.com
Koronkowe body - zaful.com

Komentarze

  1. Piękne to body i spodnie super, świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje ulubione połączenie kolorów :) Te spodnie muszę sobie koniecznie zamówić, podoba mi się także to sexy body z koronki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swojego czasu bardzo lubilam takie skórzane spodnie. Te prezentuja sie naprawdę ladnie. Sweterek zamowilam ten sam, ale nie dotarl. A body to cudo!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie wyglądasz w tym zestawie:) super spodnie i sweter:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie Ci w tym połączeniu. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz w tych spodniach i sweterku :) Mam te spodnie w koszyku, ale chyba ich nie zamówię skoro mają ocieplenie ;) Body piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam podobne spodnie, i są idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowny jest ten sweterek, ja zamówiłam go w czerwonym kolorze ale na pewno na biel też się skuszę, śliczny .

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała stylizacja. Uwielbiam takie proste, biało-czarne outfity :) A to body rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna stylizacja najbardziej podobają mi się spodnie i kurtka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny look, body extra, ale u Ciebie śniegu :)pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj tak biel z czernią zawsze super się sprawdzą! <3 Nie zimno Ci kochana? :o U nas taki wiatr, że aż nieprzyjemnie na sesji zdjęciowej :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobają mi się te skórzane spodnie :) Super w nich wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zestawienie, ale na takiej figurze większość rzeczy będzie wyglądać bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolejna rewelacyjna stylizacja. W tym białym sweterku i kurtce, na tle śniegu wyglądasz świetnie. Wdać, że masz talent, jeżeli chodzi o dobór ubrań.

    OdpowiedzUsuń
  16. Podobają mi się takie spodnie, tylko nie wiem czy wyglądałabym w nich dobrze. Body jest prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne te body :) Parka też bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepięknie wygladasz <3 spodnie genialne

    OdpowiedzUsuń
  19. jak się ma takie nogi to takie spodnie pasują, super wyglądasz. Piekna stylówka

    OdpowiedzUsuń
  20. Pozujesz jak modelka :) Ten zestaw oczywiście mi się podoba, lubię prostotę, ale też klasykę w jednym :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo mi sie podoba to co wybralas! Uwielbiam oferte ich sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Najbardziej podobają mi się skórzane spodnie - kiedyś nosiłam podobne.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja lubię takie wyższe spodnie, można w nich ukryć "boczki" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a u mnie właśnie odwrotnie wszystko powiększa. Wtedy mam wielki brzuch i boczki widoczne;/

      Usuń
  24. Widziałam to body, jest piękne! Właśnie najbardziej podoba mi się pod takie wielkie swetry, od razu lepiej wygląda gdy wystaje delikatna koronka spod niego :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Białe sweterki są najlepsze! Nie zależnie od tego z czym go się zestawi,zawsze wygląda fajnie :)
    Zapraszam do siebie -> KLIK♥️

    OdpowiedzUsuń
  26. Weronika, czy Ty masz jakiś hangar na te wszystkie kurtały, czy po prostu zainwestowałaś w solidne worki próżniowe ? XD

    OdpowiedzUsuń
  27. To body wyglada genialnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne zdjęcia! :) Bardzo udana stylizacja !

    OdpowiedzUsuń
  29. Body przepiękne. Ciekawa jestem tych skórzanych spodni.

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam takie klasyczne zestawienie bieli i czerni :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow jaka piękna stylizacja jak zawsze mi się podoba całe zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ładna stylizacja, jednak najbardziej w oko wpadły mi te body - są genialne;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne ubrania, piękne widoki i piękna modelka

    OdpowiedzUsuń
  34. Och te spodnie według mnie są po rpostu boskie ! Super w nich wyglądasz Kochana :* Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja, zwłaszcza sweter :) Patrząc na zdjęcia uświadomiłam sobie, że mało bieli w mojej szafie, więc muszę go zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajna stylizacja, to body seksowne a sweterek śliczny :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Lubię takie spodnie, sama mam kilka modeli.

    OdpowiedzUsuń
  38. śliczny outfit. zachwycasz za każdym razem <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Body wygląda idealnie:) masz świetną figurę!
    www.aleksandramistake.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Wyglądasz pięknie, a te body są prześlicznie.

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękna stylizacja jak zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  42. Sweterek mi się szalenie podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty